Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

formel B af 2003 ApS
Vesterbrogade 182-184
1800 Frederiksberg C
CVR nr.: 26984254
Telefon: 33251066
E-mail: [email protected]

Priser

Der tages forbehold for eventuelle fejl i angivne priser samt udsolgte varer. Endvidere forbeholder formel B af 2003 ApS sig ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Betaling

Der modtages betaling med VISA-Dankort, VISA, Mastercard og MobilePay. Betalingen vil blive trukket, når din bestilling er modtaget. Alle beløb er i danske kroner og inklusive moms.

Afhentning/Levering

Der tilbydes mulighed for afhentning på virksomhedens adresse eller anden given afhentningsadresse. Betingelser fremgår på det enkelte produktbeskrivelse og kan variere fra produkt til produkt. Afhentningsadresse vil blive oplyst i produktbeskrivelse og på bekræftelsesmail når ordren er bekræftet.

Gavekort og billetter til events m.m. sendes alene pr. e-mail til den af dig opgivne e-mailadresse.

Reklamationsret

Købelovens almindelige regler om reklamation og mangler gælder for køb foretaget på www.formelshop.dk

Hvis du vil reklamere over en mangel, skal du give os meddelelse herom inden for rimelig tid, efter at du har opdaget manglen. I modsat fald taber du retten til at påberåbe dig manglen. Ved reklamation over fødevarer og drikkevarer beder vi dig give os besked hurtigst muligt efter du har opdaget manglen og inden 5 dage efter modtagelsen. Mangler vil blive udbedret ved ombytning eller returnering af købesummen.

For køb af adgang til events finder Købeloven ikke anvendelse.

Fortrydelsesret

Ved bestilling af mad og drikke, gælder det ingen fortrydelsesret, jf. forbrugeraftaleloven – fortrydelsesrettens område, paragraf 17 stk. 2 og paragraf 9 stk. 2.

Ved køb af gavekort eller lign. gælder der 14 dages fortrydelsesret.

Refusion

Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og konto.nr., så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke udgør følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen.

Klagemuligheder

Har du en klage over en vare eller tjenesteydelse, kan denne indgives til Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet via følgende link: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/center-for-klageloesning-og-forbrugerklagenaevnet/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform via følgende link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: [email protected]

Versioner

Dette dokument er senest opdateret 12. oktober 2020